Peixoto in traducerea Clarisei Lima

Trebuie sa semnalez aparitia la Polirom a unei carti fermecate: „Nici o privire” a lui Jose Luis Peixoto in traducerea minunata a Clarisei Lima, buna mea prietena, maestra a limbii portugheze si traitoare in tara fado-ului.

N-am sa va spun nimic mai mult despre carte… decat ca imi place atat de mult incat am incercat sa o citesc si pe intuneric…

http://coryamor.wordpress.com/2009/10/22/a-sosit-cartea-mea/

13 responses to “Peixoto in traducerea Clarisei Lima

  1. aaaa mi-ai facut o bucurie! multumesc frumos de tot! stiam ca are sa-ti placa romanul, e genul tau😉

  2. dragos,
    ‘nici o privire’ a lui peixoto – am si autograf de la maestru in lb portugheza!🙂 si sunt tare mandru – este o carte atat de frumoasa incat nu am indraznit sa trec mai departe de capitolul 2. asta dupa ce am citit primele 20 de pagini de cateva ori la rand.
    dar asa mi se intampla cand dau peste carti minunate… citesc cate un cuvant pe saptamana, ca sa nu se mai termine niciodata🙂

    • Stiu ca ai autograf de la el. Mi-a spus:))! Nu ti-a scris ceva de genul:

      ‘para o pantacruel, este romance de un sol que ora ilumina, ora queima’ ? :))

      Te invidiez, oricum!
      Cartea e minunata!

  3. dragos, cine ti-a spus ce scrie in autograful lui pantacruel??? peixoto insusi???🙂
    oricum, ma emotionez de cat ori aud ca a placut cuiva cartea, sincer ma emotionez!!! stiti cum e, bucuria unui lucru, impartasita, e cu mult mai mare…

  4. merci, dragos :))
    am intrat pe link la mine pe blog(!) la postarea cu festivalul de literatura si am descoperit ca mi-a raspuns chiar si razvan petrescu. evident, aproape ca am avut un soc de bucurie🙂

    deci pe cand romanul nr 2?🙂

  5. Si eu va multumesc pentru vizita! si pentru intrebare🙂. Pai, se implineste un an decand am terminat Coada. De atunci am scris la noua carte fix 4 file :)). Prin urmare, avand in vedere faptul ca un roman serios are in jur de 250 file rezulta ca in aproximativ 60 de ani voi termina a doua carte :)). Inseamna ca voi avea 94 de ani. Va invit la lansare de pe acum! :))

  6. halal raspuns! dar macar m-ai amuzat!🙂 eu nu stiu daca apuc sa vin, dar iti tin pumnii de pe acum! iar daca am sa vin, o sa strigam unii la altii, o sa fim surzi, chiori, sontorogi… dar important e sa se lanseze cartea, nu-i asa?!

  7. de fapt, am sa vreau sa te intreb ceva dupa lansare, insa am sa uit imediat intrebarea pe care vroiam sa o pun🙂

    • Nu conteaza, orice ma vei intreba, nu voi auzi, dar iti voi raspunde negresit, iar tu vei da usor din cap, ca da, dar, de fapt, nici tu nu ma vei auzi, nu pentru ca vei avea ceva probleme de auz ci pentru ca, la 94 de ani, cuvintele nu imi vor mai iesi dincolo de buze pentru ca nici nu voi mai avea cuvinte ci niscaiva cenusa bolborosita undeva deasupra gingiilor🙂.

  8. à propos, e un regizor portughez, Manuel de Oliveira, care a implinit de curand 101 ani si inca lucreaza si calatoreste (sa-si ia premiile din diverse tari). arata cam de 70 si ceva de ani, e incredibil!!!!!! iar mintea ii e intacta, nu s-a festelit! jos palaria!

Lasă un răspuns

