Fotografii lansare „COADA” BOOKFEST 2009

DSC00088DSC00075DSC00073DSC00065DSC00069DSC00057

 

Seara mare, asta seara! Lansarea romanului ”Coada”! Cu bucurie i-am cunoscut pe Daniel Cristea Enache, Paul Cernat, Bianca Burţa Cernat, Claudia Fitcoschi. Cu parere de rau l-am ratat pe Radu Aldulescu! 

Multumiri Biancai Burţa Cernat si lui Daniel Cristea Enache pentru  prezentarea cartii! Mi-a mers la inima!

Asadar emotii mari pe 19! Fix acum o luna, 19 mai, se nastea Tudor Alexandru primul nostru bebe. Iar astazi, 19 iunie, cartea! Unul dintre criticii care au prezentat cartea (Daniel) este nascut pe 19 iar numarul invitatilor mei a fost…culmea…19. Ca sa nu va mai spun ca Tudor s-a nascut cu 2980 kg (suma cifrelor e 19) la ora 09 si 10 minute!!!…  

Ma simt ca in scoala generala dupa ce luam un premiu cu coronita si incepea vacanta de vara…Bineinteles ca la serbarea de astazi a fost si tata, unul din personajele cartii. Gata, e timpul sa ma apuc de scris din nou! Dupa ce am terminat „Coada” nu am mai scris niciun rand. Acum, dupa ce cartea a fost aruncata in lume, e timpul pentru noi inceputuri.

4 responses to “Fotografii lansare „COADA” BOOKFEST 2009

  1. „Cu parere de rau l-am ratat pe Radu Aldulescu! ”

    Nu-l ratezi daca vii maine la 17, unde va vorbi, pe langa Radu, dar asta e surpriza, chiar si tatal lui supermen si unde te astept cu drag.

  2. As fi venit cu mare drag, dar imi e imposibil astazi! Sa ai succes si o seara cum numai supermen ar putea sa o aibe!

  3. bravo pentru ultima oara!🙂

Lasă un răspuns

