„Coada” văzută la „Adevarul”

  • Autor: Ioana Bogdan
  • Data: 27 mai 2009
  • http://www.adevarul.ro/rss/articol/nu-ratati-34.html

    Regimul comunist din România e transcris parabolic printr-o uriaşă coadă la nişte presupuse “tacâmuri”, despre care nu se ştie nici dacă au fost descărcate în „Alimentara” din oraş, nici dacă vor fi îndeajuns pentru toată lumea, o coadă fără început şi sfârşit, având doar motivaţia simplă a dorinţei de supravieţuire.

    Autorul, debutant, scrie cum alţii respiră. Rar am mai citit cărţi – dintr-o suflare – care să mă delecteze, să mă pună pe gânduri, să mă smulgă din acaparatoarea realitate cotidiană şi să mă transporte într-o lume care, deşi conţine puternice note suprarealiste, aparţine trecutului nostru, al tuturor.

    One response to “„Coada” văzută la „Adevarul”

    1. Intr’adevar! scrie cum respira!

    Lasă un răspuns

