Lansarea cărţii

19 iunie, BOOKFEST 2009, BUCUREŞTI, ROMEXPO, Hala 14, stand 5, ORA 17.00.

STANDUL POLIROM-CARTEA ROMÂNEASCĂ.

LANSAREA ROMANULUI „COADA”.

PREZINTĂ:

Daniel Cristea-Enache şi Bianca Burţa-Cernat 

5 responses to “Lansarea cărţii

  1. felicitari! nu am gasit inca romanul, dar am citit fragmente pe net, ar fi ceva de zis, de comentat, o sa-ti zic o parere depre, cand voi face rost de carte.

  2. Si cum am reusit sa fac rost de carte, stand la o coada imensa care stransese toti oamenii din cluj laolalta, si vanzatorii de lozuri erau la coada, cu mautele si scaunele lor, toata lumea care astepta nerabdatoare, spun ca scena inmormantarii e cea mai puternica, cea mai zdufuitoare, cartea se putea termina la capitolul ala, spun ca am citit-o dintr-o rasuflare stand la coada, dar am fost foarte egoista si nu am povestit-o nimanui, a fost ziua in care am invatat cele mai multe lucruri.

    • Multumesc Medeea! Zdufuitoare chiar suna tare bine🙂. Voi reveni, putin mi tarziu. Ma cheama vocatia paterna. Un bebe care m-a subtiat de corp si de timp si pentru care m-as subtia pana la un fir de fum.

  3. cu masutele, cea mai zguduitoare*

  4. „zdufuitoare” suna foarte simpatic!!!!!!🙂
    abia astept sa citesc si eu cartea asta!

Lasă un răspuns

