„Coada” se epuizeaza:)

untitled

11 responses to “„Coada” se epuizeaza:)

  1. S-a facut coada la librarii la cumparat de Coada! Felicitari Dragos! XOXO

  2. am nevoie sa gasesc cartea asta…

  3. a! eu am comandat-o deja, mi-o aduce aici, in iunie, o prietena din ploiesti! autograful am sa ti-l cer cand vin acasa!

  4. lasa, drãgutzã, trebuie sa mai si vinzi nu?🙂 mi-o oferi pe urmatoarea😉 iti multumesc frumos, oricum, nu mai aveam rabdare sa o citesc!

  5. 😦 amica mea nu a gasit-o in ploiesti!!!!!!!! ia sa trimiti cateva si la ploiesti, draga!

  6. Vreau si eu un exemplar neaparat!! si cu autograf😛 am incercat sa comand pe net dar nicaieri nu mai e in stoc!:((

Lasă un răspuns

