File de manuscris

DSC09927DSC09925

5 responses to “File de manuscris

  1. ohhhh asa greu e sa scrii??????

  2. Pai, ce credeai?🙂 Si astea sunt pagini mai curatele.🙂

  3. pai credeam ca iti proptesti ochii la stele, creionul in hartie si creierii in trecut, undeva, credeam ca scrii ca la dictare automata.🙂
    dar de fapt stiu ca e nevoie de celebra imbinare de transpiratie cu inspiratie ca sa rezulte… creatie!

  4. Mai exista oameni care scriu cu pixul si nu cu tastatura computerului ?… Uite ca da🙂
    In alta ordine de idei, am citit in sfarsit romanul „Coada” – o dupa-amiaza de duminica a fost suficienta. Ceea ce inseamna ca este alert si ca mi-a placut. Ideea amintirilor din copilarie puse intr-o asemenea poveste este excelenta. Mai putin mi-a placut inserarea paginilor scrise de personajul Georgescu, fiindca se rupe ceva din ritmul romanului. Sau poate ai dorit o alta forma de exprimare a ironiei, de aceea ai asezat fragmente din scrierile acestui personaj.
    In concluzie, este o „poveste in poveste” scrisa vioi si cu atentie la detaliu – lumea vazuta cu ochii unui copil din perioada aceea care putea fi frumoasa si naiva numai pentru un copil. Am zambit regasind amanunte de care eu uitasem (cum ar fi „gornetele”, „invizibilele” si „cartoanele”).
    Felicitari!

    • Multumesc tare mult!
      Nu prea au mers inserturile profesorului…multi mi-au spus. Da’ acum am comis-o, n-am ce sa mai fac! De fapt mi s-a părut că intelectualul de la coadă, proful de mate, are nevoie de nişte refugii, are nevoie de puţină creaţie, de evadare, să-şi manifeste sentimentele într-o altă lume decât cea înconjurătoare – parcă potrivnică lui. Cam… asta a fost.

Lasă un răspuns

