Istoric

Povestea a început aşa:

Plic cu manuscris

Plicul cu manuscris

Am pus manuscrisul la poştă. Era decembrie.

După ce am cumpărat timbrele necesare, le-am lipit şi am introdus plicul într-o cutie poştală roşie de la intrarea în oficiu. M-am învârtit un sfert de oră pe lângă el. Mă gândeam că poate nu ajunge la editură. Mă gândeam că poate se rătăceşte pe undeva pe drum, printre vrafuri de scrisori. Mi-am reproşat că nu l-am dus personal la editură, dar mă hotărâsem să las manuscrisul să-şi găsească singur coperţile, să-şi găsească singur drumul. Mă gândeam să aştept poştaşul să ridice scrisorile, să-i dau nişte bănuţi şi să-l rog să-mi ducă el manuscrisul unde trebuie. Până la urmă l-am lăsat singur. Am plecat spre serviciu, uitându-mă în spate ca după o persoană dragă.

2 responses to “Istoric

  1. vezi ca s-a descurcat si singur? a zburat puiul de pe creanga si-ti vine acum inapoi acasa cu oua deja facute si clocite hihi

  2. Daca ai sti tu cum l-am lasat eu acolo, in cutia postala…Era frig, ma gandeam ca manuscrisul meu va ramane peste noapte…Cutia era metalica…Cand i-am dat drumul pe fanta pe unde se introduc scrisorile a cazut cu zgomot…Era greu si nu avea inca aripi…Acum
    s-a facut mare…A prins coperti si zboara peste tot…Sper sa intre prin suflete si sa faca mici cuiburi…Sper sa vindece rani si sa mangaie aorte…

Lasă un răspuns

