A apărut cartea

Cartea

dsc095561

dsc09555

Şi în sfarşit împreună cu scriitorul preferat:

 dsc095604

20 responses to “A apărut cartea

  1. ce emotie!!!!!!!! n-am cuvinte!!!!!!!!

  2. Ce ma bucur!!! Nici eu nu mai am! Si iti multumesc din nou…

  3. congrats!cu invidie-a fan

  4. Marquez has nothing on Dragos! BIG congrats!

  5. Smarasha: ia-ti invidia in dinti si scrie Cartea. Rupe din tine si asterne-te pe-o foaie. Doar avem acelasi sange…

  6. Thank you Vlad. I just love Marquez. He is in my quarks.

  7. Felicitari!
    Am citit deja carticica, e amuzanta. Ti-au reusit foarte bine dialogurile, ceea ce nu prea li se intimpla prozatorilor nostri tineri.
    M-a deranjat stropul de tezism pe care l-am gasit in carte. In rest, e OK.
    N-am prea inteles care e poanta cu Marquez in postarea ta.

  8. Multumesc Varvara! Spune-mi, te rog, mai multe despre tezism, ca nu prea imi dau seama. Cu Marquez? Pai, mie imi place la nebunie si cand a aparut „Coada” am pus-o in biblioteca. A doua zi dimineata, bineinteles ca m-am dus acolo si am vazut ca era langa cartile lui Marquez si am simtit asa…un fior …cartea mea langa cartile scriitorului meu preferat…si m-am gandit sa le fotografiez impreuna. Asta e tot.

  9. Curios, mie mi-a adus aminte de o carte pretuita a copilariei mele, anume asta de-aci http://habarnam.ro/

    De asemenea, nu cred sa fiu partinitor cand afirm ca scriitura ta nu are nimic de-a face cu mediocritatea . E cu siguranta o gura de aer proaspat si nici ca putea fi mai binevenita decat acum, in vremurile pe care le traim.
    Cum am putea sa prelungim aceste clipe… ?🙂

  10. Multumesc tare mult! Faina carte „Aventurile lui Habarnam”! Eu n-am avut-o niciodata, dar o avea un var de la Bucuresti si ce il mai invidiam…Da’ de „Povesti nemuritoare” iti mai aduci aminte?

  11. eu cred ca toti am avut cel putin un volum din Povesti nemuritoare! ce bucurie era cand mai aparea inca un volum! ehhhh

  12. Felicitari, am aflat din presa de concursul de debut si mi s-a parut o initiativa interesanta – uite asa se mai construieste o supapa pentru „valul nou”. E bine ca ti-ai facut blog (am ajuns aici acum, din site-ul lui coryamor), fiindca astfel poti avea reactii „calde” . De toate felurile🙂
    Cartea nu am citit-o, am intrat doar pe sectiunea „Arunca o privire” a volumului, din site-ului Cartea Romaneasca. Ce am citit mi-a placut. Promit sa cumpar cartea luni si sa ma apuc de citit, apoi voi reveni cu pareri.

  13. Iti dau voie si iti multumesc🙂

  14. draga dragos,

    mai intii: sper sa-mi permiti tutuirea. apoi: felicitari pentru carte, am citit-o inca in manuscris. in al treilea rind, motiv pentru care-ti si scriu, de altfel: am vazut ca ai reactionat, politicos, e adevarat, la cronica lui mihai iovanel. sigur ca, atunci cind era vorba de o greseala evidenta, precum cea cu „precomunism”, reactia a fost necesara. in ce priveste insa parerea criticului, in general, daca-mi permiti o sugestie, e bine s-o interiorizezi. nici un autor nu reuseste sa placa tuturor, basca faptul ca iovanel a facut o cronica, in ansamblu, pozitiva. reactia la ea insa iti poate aduce prejudicii, pentru ca e spatiu public, iar cititorii sint ceva mai pretentiosi cu autorii si nu sint tentati, fireste, sa le acorde lor creditul, cind autorul e pus fata in fata cu opinia criticului.
    era doar o observatie, sa n-o iei in nume de rau. ti-as fi scris pe mailul personal, dar nu-l am la indemina acum. oricum, am tinut sa te salut si sa-ti urez toate lucrurile bune…

  15. http://supermen01.wordpress.com/

    Felicitari. Am o propunere.

    • Multumesc supermen! Felicitari si tie! Stiu de tine (te invidiez ca ai inceput asa devreme) si imi pare rau ca nu ti-am scris eu primul.
      Cat despre propunere nu stiu ce sa zic pana n-o vad:)

  16. http://supermen01.wordpress.com/

    Propunerea era schimb de legaturi. Cred ca n-am fost prea clar.

Lasă un răspuns

